Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een gedreven administratief medewerker om het team crediteuren/rekendienst binnen onze financiële dienst te versterken.
In deze functie sta je in voor het zelfstandig verwerken van de binnenkomende financiële stukken voor Stad Bilzen-Hoeselt, AGB en OCMW via diverse kanalen tot het betaalbaar stellen van deze documenten volgens de geldende wetgeving en in teamverband gemaakte afspraken.
Tot je taken behoren het verwerken van inkomende facturen via diverse kanalen tot ze betaalbaar zijn, het omzetten van bestelaanvragen in bestelbonnen en het opstellen van betalingsbevelen. De digitale verwerking van facturen, aanmaningen en btw-controles bij het boeken, worden uitgevoerd. Daarnaast wordt administratieve ondersteuning geboden bij budgetten en rekeningen en is er een vlotte externe communicatie over betalingen.
Je werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert rechtstreeks aan je leidinggevende. Als administratief medewerker is het van belang dat je secuur en doelgericht te werk gaat, meedenkt over oplossingen en openstaat om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied en benut innovatieve digitale hulpmiddelen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Bovendien lever je een actieve bijdrage aan het optimaliseren van werkprocessen door deel te nemen aan teamvergaderingen en voorstellen te doen voor efficiëntere werkmethoden.
Heb jij zin om een belangrijke schakel te vormen binnen onze financiële dienst? Solliciteer dan nu!
Voorwaarden
- Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs (of een gelijkwaardig diploma), bij voorkeur in een financieel-administratieve richting.
- Laatstejaarsstudenten worden ook toegelaten tot de selectieprocedure indien zij met hun kandidatuur een studiebewijs voorleggen en een verklaring dat ze binnen een termijn van maximum drie maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma.
- Je hebt liefst affiniteit met een financiële administratie, bij voorkeur één die BTW-plichtig is.
Wat mag je verwachten?
- Een nieuwe uitdaging waarin jij jouw precisie en gestructureerde aanpak inzet om processen te optimaliseren. Jouw bijdrage helpt mee aan een financieel gezonde en efficiënte werkomgeving
- Wij werken met vastgelegde barema’s. Je ontvangt een bruto maandloon volgens de weddeschalen C1-C2-C3 (afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit):
Schaal C1 | |||
Geen ervaring | 5 jaar ervaring | 10 jaar ervaring | 15 jaar ervaring |
€ 2.460,09 | € 2.769,59 | € 2.981,82 | €3.268,34 |
- Je kan rekenen op bijkomende extralegale voordelen zoals € 8 maaltijdcheques per volledig gewerkte dag, een fietsvergoeding of terugbetaling openbaar vervoer, 34 verlofdagen (à rato van je prestaties) en 14 feestdagen, een pluskaart via GSD-V, een hospitalisatieverzekering en fietsleasing.
Wat breng jij mee?
- Basiskennis boekhouding (kennisniveau hoger secundair onderwijs)
- Basiskennis BTW
- Basiskennis Excel
- Kennis van het verwerken van facturen is een troef
- Je werkt nauwkeurig bij het ingeven en verwerken van gegevens
- Je blijft efficiënt presteren onder een hoge werkdruk en behaalt de deadlines
Selectieprocedure?
Solliciteren kan enkel via de link, https://www.jobsolutions.be/register/24376-29, ten laatste op maandag, 21 april 2025.
- Vanaf 7 kandidaten gebeurt een voorselectie op basis van je cv en motivatiebrief waarbij er getoetst wordt naar de relevante ervaring en match met de functie, het team en de organisatie.
- Kandidaten die weerhouden worden, zullen een uitnodiging ontvangen voor de schriftelijke proef die wordt georganiseerd op maandag, 5 mei 2025 in de namiddag.
- Geslaagde kandidaten worden tenslotte uitgenodigd voor de mondelinge proef die wordt georganiseerd op woensdag, 14 mei 2025 in de namiddag.
We vullen deze vacature in en leggen een wervingsreserve aan voor minstens 1 jaar.
Meer informatie?
Je kan de volledige functiekaart hieronder raadplegen.
Heb je vragen? Mail vrijblijvend naar eef.eerdekens@bilzenhoeselt.be.